Hotline 1900 6965

Job Description

Preschool Admission Officer - Nhân viên tư vấn tuyển sinh mầm non

Responsibilities

    [ENGLISH]
    • Ensure that the sales and care service delivery to ILO customers and prospects is of excellent quality and achieves the individual and team KPIs.
    • Maintain positive & sustainable relationships with current ILO customers (parents & students) for re-enrolments
    • Generate new relationships with potential customers (new enrolment)
    • Identify opportunities for greater profits from current customers
    • Be the all-in-one contact point for customers to contact as well as handling all queries/problems/issues to increase customers’ satisfaction
    • Be in charge of all activities related to their customers in ILO Academy to ensure that they receive high quality services and values from ILO Academy
    • Other tasks related to their sales & care activities in their schools assigned by Admission Manager/School Manager

    [VIETNAMESE]
    • Đảm bảo chất lượng dịch vụ chăm sóc khác hàng và tư vấn cho khách hàng, đồng thời đặt mục tiêu để hoàn thành chỉ tiêu cá nhân và nhóm
    • Duy trì quan hệ với khách hàng hiện hữu nhằm nâng cao tỷ lệ tái ghi danh
    • Tìm kiếm khách hàng tiềm năng mới nhầm nâng cao tỷ lệ ghi danh mới
    • Đóng vai trò người trung gian giải đáp thắc mắc, hỗ trợ khách hàng khi cần thiết, đảm bảo mức độ hài lòng của khách hàng
    • Luôn đóng góp cho các hoạt động, nâng cao chất lượng dịch vụ và giá trị của ILO Academy
    • Sẵn sàng đảm nhiệm các công việc sales và chăm sóc khách hàng khác được cấp trên giao


Requirements

    [ENGLISH]
    • Bachelor or above degree
    • 6+ months of proven experience, knowledge and high interest as a Client Relationship-oriented person
    • Sales experience/sales-driven, customer experience/customer service-oriented and proactively sales result-oriented mindsets are required
    • Microsoft Office
    • Relationship oriented leader
    • Teamwork and collaboration oriented
    • Problem-solving skills & attitude
    • Excellent communication skills
    • Fluent in English
    • Attitude for fostering positive relationships with current customers and new customers

    [VIETNAMESE]
    • Tốt nghiệp cao đẳng trở lên
    • Ít nhất 6 tháng kinh nghiệm
    • Hứng thú với các công việc liên quan đến sales, chăm sóc khách hàng, luôn đặt mục tiêu để đạt được chỉ tiêu sales
    • Kỹ năng Microsoft cơ bản
    • Luôn chủ động trong công việc
    • Có khả năng làm việc nhóm
    • Kỹ năng giải quyết vấn đề tốt
    • Kỹ năng giao tiết tốt
    • Tiếng Anh giao tiếp cơ bản
    • Có khả năng tạo và duy trì mối quan hệ với khách hàng hiện tại và khách hàng mới

CANDIDATE INFORMATION (All information below is compulsory. Kindly complete all information)